Η Πολιτιστική Εστία Μικρασιατών Νέας Ιωνίας Μαγνησίας «ΙΩΝΕΣ» συμμετείχε στην κατάθεση στεφάνων για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, τιμώντας τη μνήμη των θυμάτων και αποτίοντας φόρο τιμής σε όλους εκείνους που έχασαν τη ζωή τους στη μεγάλη αυτή τραγωδία του Ελληνισμού.


